Jak 😂 Śmiejące się emoji i inne podobne emotikony mogą 😀 Humanizować Twoją markę w mediach społecznościowych 📱

Jak 😂 śmiejąc się Emoji i inne podobne Emojis mogą 😀 Humanizuj swoją markę na temat mediów społecznościowych 📱

Wiele lat temu większość firm rozwija się na myśl o wykorzystaniu Emojis na sprzedaż swoich produktów. Lingwists na całym świecie twierdzili, że Emoji spowoduje śmierć języka angielskiego – a wielu użytkowników Internetu wierzyli. Te eksperci języka skrytykowali Emojis, powiedział, że tylko leniwi ludzie używają emojis, ludzi, którzy są zbyt leniwi, aby wyrazić się dokładnie słowami. Dlaczego wpisz słowo „śmiech”, kiedy możesz umieścić śmiech emoji? Dlaczego nawet mówić słowa „, płaczę”, kiedy mógłbyś po prostu umieścić 😢 płaczącej twarzy Emoji, aby uzyskać twój punkt?

Ci Lingwists Dozombędni wydali przekonujący argument, ale chłopiec, byli źle. Nie byłoby zaskakujące, jeśli artykuły online, które opublikowały te stwierdzenia, musiały poradzić sobie z ponad jednym 😂 śmiejąc się emoji lub 😀 ​​uśmiechając się emoji w sekcji komentarzy. Gdyby mogli wskoczyć tylko w przyszłość, prawdopodobnie zamknęliby usta!

Emojis przejęła media społecznościowe

Szybko do przodu do roku 2020. Emojis są wszędzie. W rzeczywistości zamieniły się w zbyt dużą formę siły kulturowej, aby zignorować. Są obecni w każdej formie komunikacji cyfrowej, z e-maila, do Skype, do telegramu, a nawet Whatsapp. Emojis przejęli świat mediów społecznościowych. Wiele platform rewiduje, w jaki sposób działają, ulepszając swoje systemy, aby odpowiedzieć na to zjawisko komunikacyjne. W przeciwieństwie do prognozach lingwistów, język angielski i wiele języków na całym świecie wciąż żyją i kopią, nie są martwymi, w rzeczywistości żyją harmonijnie z Emojisem.
Być może tych starych lingwistów szkolnych i biznesmeni tęsknili za znakiem tego, co naprawdę są emojis, więc jesteśmy tutaj, aby to wyjaśnić. Kiedy rozmawiasz z kimś online, nie widzisz wyrażeń twarzy ludzi, z którymi rozmawiasz. Nie występuje kontekst emocjonalny. Emojis się tym zajmą. Odtwarzają istotne cechy ludzkiej komunikacji, charakterystyki obecnych w rzeczywistym świecie, ale brakuje w środowisku cyfrowym.

Emojis Boost Social Media Posts
Facebook

Wcześniej wspominaliśmy, w jaki sposób platformy mediów społecznościowych ulepszają swoje funkcje, aby pomieścić Emojis. Przykładem tego jest przyjęcie reakcji Emoji Facebooka. Wcześniej Facebook dozwierdził tylko użytkownikom w interakcji z treścią za pośrednictwem „jak”, używając 👍 kciuki Emoji lub pozostawiając komentarz. Teraz istnieją opcje reakcji Emoji dla „Miłości”, używając Emoji Red Heart, „Haha”, używając śmiechu Emoji lub 😆 Uśmiechający się z mrużącą twarzą, „Smutno” The 😢 płacząca twarz Emoji, a ostatnio, pielęgnacja Emoji. Pozwala to użytkownikom natychmiast dawać reakcję emocjonalną. Przejście było bardzo przydatne dla marketerów cyfrowych. Teraz mogą natychmiast wymierować opinie konkretnego postu z bardziej subiektywnego widoku.

Na przykład, fast-food łańcucha Wendy jest opublikowany zdjęcie sałatki z kurczaka w berry i jagodowej herbaty owocowej na swojej stronie na Facebooku. To był płaski rodzaj strzału, umieszczony na stole biurowym, który miał notebooki, słuchawki i klawiaturę na laptopa na górze. Post otrzymał ponad 3000 reakcji miłości i ponad 3000 polubień, więcej niż ich inne zwykłe słupki spożywcze – zdjęcia bryłek, hamburgerów. Oznacza to, że ich publiczność jest bardziej przyciągana do estetycznie przyjemnych postów i zdrowszych pokarmów. Plus, najprawdopodobniej będą Yuppies lub pracownicy biurowi.

Świergot

Twitter również podskoczył na pasmo Emoji. Czy wiesz, że Twitter wkrótce pozwoli reklamodawcom docelowych użytkowników na podstawie typu, rodzaju i częstotliwości użytkowników Emojis Post? Na przykład, jeśli używasz Emoji ❤️ Red Heart od poniedziałku do piątku, raz dziennie o godzinie 12 w południe, a nagle zobaczysz reklamę szamponu na Twitterze, są szanse, ludzie, którzy używają Emoji Red Heart Emoji, w tym samym czasie I te same dni, zobaczą również tę samą reklamę szamponu.
Podsumowując, Emojis pomaga produkować bardziej wyrafinowane dane użytkownika do sprzedawców i reklamodawców. Zapewniają dodatkowy wymiar informacji odnoszących się do demografii i wzorców zachowań użytkownika. Ostatecznie typowe reakcje emoji i posty emoji będą mogły wkrótce powiedzieć wiele o swoich postawach, wzorach myśli, nawet ich zachowań kupujących. Nawet teraz Emojis pomagają marketerzy lepiej zrozumieć reakcje użytkownika na treść, które dystrytują. Co robi Twitter, który opisaliśmy powyżej, jest doskonałym przykładem tego.

Emojis Humanizuj swoją markę

Marka pomocy Emojis interpretują dane swoich użytkowników na mediach społecznościowych, ale to nie wszystko, co mogą zrobić. Czy jesteś świadomy, że mogą też humanizować twoją markę? Emojis zapewniają ludzki dotyk. Komunikują interesujące emocjonalne z wizualnymi i mogą angażować publiczność marki w głęboko strategiczne sposoby.
Czy wiesz, że posty na Facebooku z Emojis otrzymują 57% więcej takich jak i 33% więcej komentarzy i akcji niż posty bez emojis? Podczas gdy Tweety z Emojis mają 25% wyższą szybkość zaręczynową. Czy to nie jestem niesamowite? Z takimi liczbami jest to konieczność dla każdego przedsiębiorcy do wykorzystania emojis do ich korzyści.
Ale istnieje kilka zasad, aby pamiętać, że używając go, i dlatego jesteśmy tutaj, aby pokazać ci, jak.

Wskazówki dotyczące humanizacji Twojej marki Emojis

Humor jest łatwy i skuteczny sposób na zwrócenie uwagi odbiorców. W rzeczywistości coraz więcej marek obejmuje humor na swoich kanałach społecznościowych. Bez względu na to, ile masz lat, lub w jakim kraju gradujesz, jesteśmy w 100% pewności, że lubisz się śmiać. Ale musisz mądrze korzystać z humoru.
Trzy czynniki, o których należy pamiętać, gdy używając humoru, są informacjami, zabawą i kontrolą. Zacznijmy od pierwszego, informacje. Twój Social Media Post musi być informacyjny i nie tylko zabawny. Twoja publiczność musi również dowiedzieć się o swojej marce. Musisz znać znaczenie emojis, którego użyjesz. Niektóre Emojis zawierają ukryte znaczenie, czasami nawet znaczenie seksualne, a jeśli nie znasz dokładnego znaczenia emojis, użyjesz, możesz nieświadomie uszkodzić reputację swojej marki.
Często zobaczysz 😂 śmiejąc się emoji lub 😀 ​​uśmiechniętej twarzy Emoji, a inne zabawne emojis w humorystycznych reklamach, z oczywistych powodów, i bardzo zachęcamy do ich używania. Ale zanim to zrobisz, sprawdź naszą odświeżanie jakiejś najbardziej używanych emojisów, aby cię idzie.

Grinning Face Emoji.

The 😀 Grinning Face Emoji to ilustracja żółtej twarzy z wielkim uśmiechem. To Emoji przekazuje przyjemność, humor lub dobry doping. W niektórych platformach użytkownicy widzą górne zęby i język Emoji. Warianty 😀 Grinning Face Emoji są 😃 uśmiechniętą twarz z dużymi oczami Emoji i 😄 uśmiechniętą twarz z uśmiechniętymi oczami Emoji, wszystkie z nich mają ten sam uśmiech, ale z bardziej wyrazistymi kształtami oczu.

Twarz ze łzami radości emoji

The 😂 Laughing Emoji lub 😂 twarz ze łzami radości Emoji pokazuje twarz płacząc z radosnym śmiechem. To 😂 Laughing Emoji jest tak popularny, że sklasyfikowany jest pierwszy na liście najbardziej popularnych emojis przez cały czas. Twarz 😂 ze łzami radości Emoji jest szeroko stosowana do pokazania czegoś jest zabawne, przyjemne lub zaskakujące. Świetnie dla prawie każdej zaskakującej sytuacji.

Rolling na podłodze śmiejąc się emoji

The 🤣 Rolling na podłodze śmiejąc się Emoji pokazuje twarz z okropnionymi oczami, łza pochodząca z każdego oka i wielkim otwartym śmiechem. To Emoji jest powszechnie używane do przenoszenia śmiechu histerycznego i ekstremalnej wesołości.

Zany twarz emoji.

Emoji 🤪 zany zany pokazuje ilustrację żółtej twarzy z szerokim uśmiechem, dużymi, białymi oczami, jeden większy niż drugi, a na dzikim, najemnym wyrażeniem. Ten Emoji jest używany, gdy działasz głupotą, bawiąc się dobrze lub bycie w Wacky’m nastroju itp.

Promieniowa twarz z uśmiechniętymi oczami Emoji

Promień belki z uśmiechniętymi oczami Emoji pokazuje żółtą twarz z szczęśliwymi oczami i toothy grin, podobnie jak uśmiechnąca twarz z uśmiechniętymi oczami, ale z zębami. Niektórzy dostawcy Emoji pokazują wielkie zęby, małe zęby lub oba. To Emoji służy do przekazywania szczęścia, śmiechu, podniecenia i spełnienia.

Jak korzystać Emojis w swoim marki
Przeszedliśmy już informacje, teraz porozmawiajmy o zabawy i kontroli. Tak, te dwa idą w parze. Chcesz się rozśmieszyć, ale chcesz również upewnić się, że twój humor nie krzywdzie innym ludziom. To jest bardzo ważne. Nie chcesz zostać anulowany!

Jeśli szukasz przykładów, jak włączyć humor w reklamach mediów społecznościowych, sprawdź, jak to robi Zomato. Prawie wszystkie ich reklamy mają w nich emojis i humor, a ich ogromny na Facebooku jest dowodem, że ich strategia jest skuteczna. Mają miliony upodobań i zwolenników!

Nie przejeżdżaj
W użyciu Emojis w mediach społecznościowych, ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to zdusić swój post z zbyt wielu emojis. Czemu? Powód jest prosty. Może zniekształcić wiadomości. Twoja publiczność może być zbyt rozproszona przez emojis lub może wydawać się zbyt denerwująca lub spammia i mogłaby zmniejszyć wrażenie marki.
Pamiętaj, Emojis przekazuje emocje. Wyobraź sobie, że widząc, że ktoś się śmiać przez trzy godziny prosto nad czymś, co jest zabawne, ale nie tak naprawdę zabawne. Przerażający, prawda? To samo, co wprowadzenie na zestaw śmiechu Emoji, jeden po drugim.

Nie zapominaj, że Emojis podkreślają treści lub wiadomości społecznościowe. Możesz zrobić punkt i połączyć się z publicznością tylko jedną Emoji. Marka odzieżowa, ręka w kieszeni robi to naprawdę dobrze. Każdy Emoji odzwierciedla treści, których używają, i mają określoną markę Voice-Laid-Back, Casual i Fun. Niezależnie od Emoji, które korzystają również dla produktu.

Podłącz Emoji do swojej marki
Emojis może pracować dla wielu marek e-commerce, ale to nie znaczy, że jest to jeden rozmiar pasuje do wszystkich rodzajów sytuacji. Jeśli Emojis nie pasują do Twojego głosu i dźwięku, możesz obrażać odbiorców docelowych lub tworzyć sprzeczne wiadomości marki. To nie jest dobre. Na przykład, jeśli jesteś kancelarią prawną z dużą ilością klientów korporacyjnych, zszokowaną lub 😉 mrugającą twarzą lub 😂 śmiejąc Emoji, w klawiszach nagłówka strony Facebook wydaje się poza miejscem, a nawet niewłaściwym. Jeśli Twoja marka jest fajna i dziwaczna, a potem idź na to!

Uwunij uwagę swojej publiczności
W odpowiedni sposób. Oprócz swojej super specyficznej branży Emoji, można również użyć kilku emojis, które są pewni strażackie zwycięzcy na wielu niszach. Dlaczego są zwycięzcami? Po pierwsze, są popularni. Po drugie, wielu netzensów ich używa i lubię je. Pojawiając się w twoich stanowiskach mediów społecznościowych to dobry sposób na zwrócenie uwagi na Twój produkt i humanizuj swoją markę. Wielu ludzi korzysta z niego, wielu ludzi identyfikuje, co ogólnie sprawia, że ​​jest bardziej związany z całym względem.

Emojis, aby sprawić, że twój post zbytym
Emoji budzik

Emoji ⏰ budzik jest ilustracją czerwonego budzika siedzącego na dwóch krótkich nogach z dwoma szpilkami siedzącymi na górze. Jest używany na stanowiskach, aby podkreślić pilność i zwiększyć potrzebę natychmiastowego działania. Zobaczysz także na stanowiskach związanych z czasem, sportem, do zmiany w sezonie. Jeśli sprzedajesz produkt z ograniczoną ofertą czasu, a celem jest więcej kliknięć, jest to wspaniały symbol do użycia.

Ogień emoji.

Emoji 🔥 pokazuje zdjęcie płonącego płomienia. Płomień jest pomarańczowy, żółty i biały. Ogień Emoji podkreśla coś, co starają się lub zapaliło, jest również wykorzystywany do oznaczenia, że ​​coś jest znakomite, ekscytujące lub fajne. Funkcje jako wymiana słowa „oświetlone”, popularne, tysiącleciowe słowo slangowe do opisania stron i innych wydarzeń zabawnych. Możesz dowiedzieć się więcej o tej najgorętszej emoji na naszym blogu!

Zatrzymaj znak Emoji.

Emoji 🛑 Stop Sign Emoji pokazuje czerwoną ośmiokąt. Kiedy to widzisz, co automatycznie robisz? Zatrzymaj się, prawda? Właśnie właśnie chcemy, aby nasza publiczność robi, gdy widzą nasze reklamy. Wiele krajów wykorzystuje go jako znak stop, aby zatrzymać osobę lub grupę ludzi w swoich utworach.

Zdumiona twarz emoji.

Emoji 😲 zdziwiona twarz pokazuje żółtą twarz z otwartymi ustami, podniesionymi brwiami i zaskoczeni oczami. To Emoji przekazuje podziw, podziw, zdumienie lub podniecenie. Czy kiedykolwiek widziałeś Emoji Emoji Emoji i zastanawiałeś się, o co chodzi? Ten symbol stwarza poczucie intrygi, ponieważ większość ludzi chce wiedzieć, o co chodzi. Jeśli odbierasz nowy produkt, ogłaszasz sprzedaż lub nowe wydarzenie, spróbuj użyć tego Emoji, aby uchwycić uwagę.

Uśmiechnięta twarz z okulary Emoji

The 😎 Uśmiechnięta twarz z okulary przeciwsłoneczne Emoji pokazuje ilustrację żółtej twarzy sportowej parę czarnych okularów przeciwsłonecznych, noszone, aby chronić oczy przed promieniami słońca. Emoji przekazuje poczucie osiągnięć w chłodnym, nie tak arogancki sposób. Ludzie używają symbolu, aby opisać kogoś lub coś tak fajnego, chłodnego lub łatwego. Symbol działa również jako stand-in dla sentymentów „OK,” lub „wyjątkowych”.

Utrzymuj go pozytywnie
Czy słyszałeś o powiedzeniu: „Możesz złapać więcej pszczół z miodem niż octem?” To prawda. Wszystko. Życie jest trudne. Ludzie nie lubią widzieć marki Ranting na stronie Facebooka, Twittera lub Instagram Wentylator, chyba że marka mówi o konkretnej rzecznicy, jak okrucieństwo zwierząt lub molestowanie seksualne. Ale jeśli próbujesz sprzedać produkt w swoim poście, zachowaj go pozytywnie. Szczęśliwe emojis jak różne roześmiane emojis, są świetnymi sposobami na utrzymanie marki pozytywnej.

Mów jak rzeczywista osoba
Wszyscy wiemy, że prawdziwa osoba uzyskuje dostęp do kont społecznościowych firmy, więc nie masz nic do stracenia, brzmiało jak człowiek. Użyj tego samego języka, emojis i ogólnego żargonu, który byłbyś człowiekiem. Dopasuj ton swojego głosu do docelowej publiczności Twojej marki. Na przykład, jeśli sprzedajesz ubezpieczenie zdrowotne, a pod starszych emerytów skomponują twoją grupę docelową, być może najlepiej byłoby chłodzić na jednoczesnym śmiechu Emoji Post.

Podpisz swoje posty.
Jest to prosty, ale skuteczny sposób na humanizację swojej marki. Utwórz nagłówek, dodaj kopię do swoich postów, włóż odpowiednie emoji i wykończ nazwą. Nazwa każdego, kto napisał w naturalny post. Dodanie nazwy do aktualizacji społecznościowych to świetny sposób na umieszczenie twarzy do swojej marki. Daje Ci odbiorcom wyraźniejszy i lepszy obraz osoby, z którą rozmawiają, dzięki czemu interakcji bardziej osobiste.

Dowiedz się, jak przeprosić
W porządku, aby pokazać ludzkie emocje na kontach mediów społecznościowych. Jeśli Twoja firma popełnia błąd, przyznajesz, że popełniłeś błąd i przepraszam za to. Pokazuje, że jesteś człowiekiem, a twoja marka troszczy się o swoich klientów. Umieść A 😢 Płacz twarz Emoji lub 😥 Smutny, ale ulgę Emoji na końcu przeprosin na bardziej dramatyczny efekt, ale tak oszczędnie. Nie chcesz wyglądać zbyt ciemszanych, może to zrobić jeszcze bardziej niezadowolony z wydajności produktu lub jakości usługi, którą zapewniasz.

Wniosek

I tam masz! Mamy nadzieję, że odejdziesz tutaj zmotywowany i zainspirowany do ucisku stron społecznościowych. Z starannym planowaniem strategii emoji mediów społecznościowych, możesz pomóc Humanizować swoją markę i ustawić swoją firmę do korzyści.
Należy zauważyć, jeśli na początku nie widzisz wyznawców swojej strony mediów społecznościowych eksplodować po tygodniu lub miesiącu, nie zniechęcaj się. Kiedy umieściłeś tam media społecznościowe, hakiem lub oszustem ludzie odpowiedzą na to, co napisałeś. A kiedy masz uwagę, możesz użyć Emojis, aby połączyć się z nimi na bardziej osobistym poziomie.
Pamiętaj, że rozwój relacji z klientami wymaga czasu, więc musisz być utrzymujący i cierpliwy. Jednak po opracowaniu dobrego raportu, nie ma odwrotu! Następnie twoi klienci powiedzą swoją rodzinę, przyjaciele i koledzy, którzy powiedzą swoim przyjaciołom .. Prawdopodobnie wiesz, jak to się kończy. Zanim to wiesz, twoja marka ma już milion zwolenników! To najlepszy sposób na rozwijanie biznesu online, w dzisiejszym szybkim, napędzanym przez konsumenckim rynku cyfrowym.

Szukaj emotikonów: