Emoji używa w nowym normalnym

Analiza nastrojów wykonywana przez stwierdzenie, że pozytywne stosowanie emoji jest na spadku, podczas gdy całkowita liczba emojisów wysłanych w naszej komunikacji nadal wzrasta.
Analizowanie 68 milionów unikalnych tweetów, pojawiła się wiele wzorów, które trafiły do ​​odzwierciedlenia globalnego nastroju i sposobu komunikowania się w „nowej normalności” 2020 roku.
😄😫📊 Sentyment Emoji.
Uprawiając „Smiley” Emojis – ogólnie klasyfikowane jako nie-ludzkie żółte kulki emocji – w pozytywne i negatywne kategorie, możemy ocenić różne trendy sentymentowe na Twitterze.
Ze wszystkich dostępnych emojis, buźki są zwykle używane do przekazywania emocji i są najbardziej przydatne dla tego stylu analizy sentymentu. Są również najpopularniejszym typem Emoji, zgodnie z statystykami Unicode.
Izolowanie instancji buźki i wykresów względnej wielkości ich emocjonalnej polaryzacji („pozytywne”, „negatywne” lub „inne / niejednoznaczne”) umożliwia spojrzenie na emocjonalne trendy na Twitterze, jeśli chodzi o użycie Emoji.
Poniżej przedstawiono te trzy grupy buźki, pokazane jako procent wszystkich indywidualnych przypadków Emoji podczas czterech wybranych ramek między sierpnia 2018 r. A 2020 r.

Między sierpniem 2019 r. Do 20 § 2020 r. Odsetek wszystkich indywidualnych dodatnich instancji buźki zmniejszyło się z 29,92% do 28,12% – względny spadek 5,63%.
Te dane pokazują również, że pozytywne wyrażenia pozostają najbardziej popularnym rodzajem smiley. Nigdy nie spadły poniżej 28% wszystkich przypadków Emoji w całym mierzonym okresie.
Chociaż niemożliwe jest określenie wszystkich przyczynach każdej zmiany sentymentu, zmiana ta może być wynikiem mniejszych pozytywnych tweetów z powodu obecnej globalnej pandemii, zwłaszcza jako największy względny spadek w ostatnim okresie.
Istnieje znaczny skok w liczbie instancji „Inne / niejednoznaczne”, które jest rozliczane przez szybkie wejście na popularną i zmienną twarz błagającej. Ten względny nowicjusz się skończył jako trzecie najpopularniejsze emoji na Twitterze.
W stosunku do wszystkich wysychanych buźek, negatywne wykorzystanie Emoji nadal wykazuje stały rok do roku. Ten trend kontynuuje rok w roku.
🔝🔟 Top dziesięć emojis
W sumie trzynaście różnych emojis pojawiło się przynajmniej raz w analizie dziesięciu pierwszej dziesiątki Emojis znalazła się na czterech ramach czasowych.
Pokazuje to stosunkowo stabilny poziom popularności dla tych emojis najczęściej używanych przez użytkowników Twittera. Wiadomo, że ludzie są w ogóle stworzeń nawyku.

Top trzynaście Emojis, zamówiony przez ich względną rangę w naszej próbce od 2020 r.:

😂 twarz ze łzami radości
😭 głośno płacząca twarz
🥺 błagająca twarz
🤣 toczenia na podłodze śmiejąc się
❤️ Czerwone serce
✨ błyszczy
😍 Uśmiechnięta twarz z oczami serca
🙏 złożone ręce
😊 Uśmiechnięta twarz z uśmiechniętymi oczami
🥰 Uśmiechnięta twarz z sercami
👍 kciuki do góry.
💕 Dwa serca
🤔 Myślenie twarz

Na wszystkich czterech ramach czasowej, twarz z łzami radości była mocno w pierwszej kolejności, po pierwszej kolejności, po czym nastąpiła nieco przez 😭 głośno płaczącej twarzy.
Ruch wśród 😍 uśmiechnięta twarz z oczami serca, 😊 uśmiechnięta twarz z uśmiechniętymi oczami i 🥰 Uśmiechnięta twarz z sercami widziana w kwietniu 2020 r Gdzie wcześniej pojawiła się 😍 uśmiechnięta twarz z oczami serca, pojawiła się uśmiechnięta twarz z uśmiechniętymi oczami.
Należy pamiętać, że na wykresie powyżej opisujemy procenty dla każdego emoji w każdej ramce, jako „emoji%”. Jest to procent tweetów z co najmniej jedną emoji, w której pojawił się specyficzne Emoji.
🙏 Składane ręce wiły prawie 25% wzrost między sierpnia 2019 r. Do 2020 r., Co może być związane z naszymi obecnymi okolicznościami. Nie, to nie jest wysoka pięć.

📈📉📈 Całkowite wykorzystanie Emoji
Wspólne pytanie jest teraz, czy nasza globalna zmiana do pracy z domu spowodowała więcej użycia Emoji. Sam niewiele widział wysoki wzrost, ale oznacza to, że więcej Emojis jest używane ogólnie?
Na podstawie naszej analizy 68 milionów tweetów odpowiedź jest głośna Tak: Wykorzystanie Emoji jest w górę. Najnowszy okres oceniany pokazuje prawie jeden na pięć (19,04%) tweetów zawiera co najmniej jeden Emoji.

Wykorzystanie Emoji wzrosło z 17.74% wszystkich tweetów do 19,04% między sierpnia 2019 r. Do 2020 r. (Względny wzrost o 7,1%).
Wynika z tego wzrost o 14,9% do 17% między sierpnia 2018 r. Do kwietnia 2019 r., Względny wzrost o 14,1%. Tak więc, gdy Emoji używa się rozwijać, jest to trend, który odbywa się teraz od dłuższego czasu.
Należy przeprowadzić szerszą analizę trendów wzrostu Emoji, aby dokonać bardziej merytorycznego roszczenia o tego, czy Coronavirus wpłynęło na wzrost, albo pozytywnie lub negatywnie.
😃🐻🍔 kategorie emoji.
Czy rodzaje Emojisów, które wysyłamy, a jeśli tak: jak?
Konkurencyjne platformy telefonii komórkowej i aplikacji kategoryzują emojis na różne sposoby. Listów Emojis w tych ośmiu grupach:

😃 buźki i ludzie
🐻 Zwierzęta i natura
🍔 Żywność i napoje
⚽ aktywność
🌇 Podróże i miejsca
💡 Obiekty
🔣 Symbole (które obejmują różne serca)
🎌 flagi.

Przy ocenie względnej popularności każdej grupy, buźki i ludzi tworzą taki wysoki odsetek, trudno jest nawet wyrównać niektóre z mniejszych grup.
Poniżej przedstawiono trzy najlepsze kategorie 😃 buźki i ludzi, 🐻 Zwierzęta i natura i 🔣 symbole.
Wszystkie inne kategorie zostały połączone w jedną grupę dla czytelności.

😃 Buźki i ludzie zakładają udział Lwa Instancji Emoji, nigdy nie spadając poniżej 60%.
W odległej sekundzie jest kategoria symboli 🔣, która jest dominowana przez różne emojis serca. Jest to nadal trendować, prawdopodobnie z powodu nowych buźek, które obejmują serca.
Trzecie miejsce pokazuje 🐻 kategoria zwierząt i przyrody, stosunkowo stabilna.
Wszystkie inne kategorie uwzględnione nie więcej niż 7,92% wszystkich zastosowań Emoji.
Aby lepiej obserwować trendy w mniejszych kategoriach, trzy najlepsze kategorie zostały usunięte z poniższego wykresu.

Podczas gdy wariacje w tych kategoriach występują w dużej mierze podążanie za oczekiwanym wzorcem odpływu i przepływu, względnym spadkiem kategorii Travel & Place 27,28% między sierpnia 2019 r. Do 2020 r. Wydaje się początkowo interesujące jako potencjalną odpowiedź na ograniczenia podróży 2020 w wielu krajach na całym świecie.
Należy jednak również zwrócić uwagę na 20% spadek w tej kategorii między sierpniem 2018 r. Do kwietnia 2019 r.: Czy to może być efekt sezonowy na podróż emojis między latem a wiosną na półkuli północnej? Należy podjąć bliższe analizę w celu określenia trendów miesiąca-miesiąca tutaj.
Pokazano, że tegoroczny spadek emojis związanych z podróżowaniem jest bardziej wyraźny niż taki sam spadek w latach 2018-2019.
🆕📈 zwycięzcy Emoji
Patrząc głęboko w szerszy zestaw Emoji: Który Emojis zobaczył duże wzrasta lub zmniejszają się w ich użyciu?
Często Mniejsz używany Emojis można przegapić na wykresach najpopularniejszych Emojis, ale to nie znaczy, że nie ma tendencji.
Prefiksowaliśmy tę analizę, oceniając względny wzrost wykorzystania między sierpnia 2018 r. Do kwietnia 2019 r., Wyłączeniem jakichkolwiek Emoji, które nie miały ponad 1000 przypadków użytkowania w kwietniu 2020 r.
Są to Emojis, które widział największe wzrosty wzrostu w ciągu ostatnich dziewięciu miesięcy:

🤍 białe serce
🥱 Ziewanie twarzy
🛒 Koszyk
🦠 Microbe.
🐳 Walking Whale
㊙️ japoński przycisk „tajny”
👈 Wskaźnik backhand skierowany w lewo
💰 Torba pieniędzy
⚡ wysokie napięcie
🥇 1 miejsce medal

W 2019 r. Przez 2019 r. Wprowadzono zarówno białe serce, jak i 🥱 ziejące na 2019 r. Za pośrednictwem Emoji 12.0 i wprowadził do użytkowników Twittera na przeglądarkach w kwietniu 2019 roku.
Mimo to jego użycie w sierpniu 2019 r. Było dość niewielkie. Jednak po wprowadzeniu obu 🤍 białego serca i 🥱 ziejącej twarzy do urządzeń Samsung i Apple pod koniec sierpnia i października, te Emojis doświadczają meteorycznego względnego wzrostu stosowania w zakresie ich ogólnej części Tweetów z co najmniej jedną Emoji .

Wzrost koszyka na zakupy jest interesujący, biorąc pod uwagę szeroko zgłaszane instancje zatwierdzonych supermarketów, które miały miejsce na większość świata w następstwie epidemii Coronavirus.

Czwarty na liście Emojis, które widzieli największy wzrost w tym okresie, jest mikrobi, który pojawił się w naszej początkowej analizie Emoji Covid-19 w zeszłym miesiącu.
Analiza ta wykazywała wzrasta zarówno dla Mikroby 🦠, jak i twarzy 😷 z maską medyczną, eched tutaj w tej analizie. 😷 Twarz z maską medyczną była # 11 w najważniejszym wzroście widocznym na indywidualnym Emoji, więc tylko przegapił cięcie na tym wykresie.
Względna zmiana użycia każdego emoji jest pokazana poniżej.

🆕📉 Losers Emoji.
W końcu, które Emojis obniżają się w ostatnich czasach?
Patrząc na emojis z ponad 1000 instancjami wykorzystującymi, które doświadczyły największego względnego zmniejszenia, pokazuje mieszaną wiązkę.
Emojis, które wrzuciły najstmniejszej za pomocą najstarszych od sierpnia 2019 r. Do 20 kwietnia, są:

☔️ Parasol z kroplami deszczu
🔵 Blue Circle.
⚽ piłka piłka nożna
🇮🇳 Flaga: Indie
➰ Loop Curly.
✈️ samolot
⚪ biały okrąg
🌀 cyklon.
🌴 Drzewko palmowe
⚾ baseball.

Powodem ☔️ parasolu z kroplami deszczowymi lub 🔵 niebieskie koło traci tak wiele ziemi nie jest jasne, ale zawieszenie wielu sportu zawodowego w 2020 r. Może być za spuszczającym ⚽ piłką, ⚾ baseball.
✈️ Samolot widział jego użycie o połowę w okresie ocenianym, choć niektóre z tej zmiany będą spowodowane czynnikami sezonowymi odnotowanymi w naszej analizie kategorii.

🇮🇳 Flaga: Indie upuszczające w użyciu można wyjaśnić Dzień Niepodległości w Indiach utrzymywanych podczas jednego z ocenionych okresów, ale nie drugi.
➰ Loop Curly Wymagałby dodatkowej analizy, aby określić, czy były kampanie społeczne lub alternatywne zastosowania tego Emoji, które mogły doprowadzić do jego upadku.
Względna zmiana użycia każdego emoji jest pokazana poniżej.

🤓 Podsumowanie
Po analizie ponad 68 milionów tweetów w czterech okresach w 2018 r., 2019 i 2020, dokonaliśmy następujących ustaleń:

☺️📉 Względne użycie pozytywnej emojis twarzy jest na spadek (spadek 5,63%).
🥺⏫ Twarz błagania doświadcza gwałtownego popularności.
📊📈 Top dziesięć Emojis stosowanych na Twitterze jest stosunkowo stabilny
🔝😂 Twarz ze łzami radości pozostaje najczęściej używanym Emoji na Twitterze.
💕🆙 Emoji Użyj jako całości wciąż rośnie, prawie jeden na pięć tweetów zawierających co najmniej jeden Emoji
🤔🦠 Wzrost użycia Emoji został potencjalnie spowolniony przez nasz nowy Normalny, ale go zbyt wcześnie, aby to powiedzieć z pewnością.
😃👍 Buźki i ludzie nadal dominują w kategoriach popularnych kategorii emoji, podczas gdy 🔣 symbole są na spadku.
✈️⤵️ Emojis W kategorii Kategoria podróży i miejsc widziała większa niż zwykle zmniejsza się ostatnio, ewentualnie z powodu ograniczeń podróży.

Podobnie jak w przypadku dowolnych danych, wiele z tych danych można odczytać na różne sposoby. W prawdziwym świecie jest jasny, że nasz nowy normalny jest ciągły się zmienia.
Jeśli, jak i kiedy zmieniająca się planeta wpływa na naszą cyfrową komunikację, jest coś, co pozostaje interesujące do oglądania. Niezależnie od tego, czy korzystamy z naszego cyfrowego życia, aby odzwierciedlać nasze prawdziwe życie lub jako ucieczkę z nich może również różnić się przez indywidualną i społeczną platformę mediów.
Sprzedawania dzielone tutaj korzystają z danych Twittera ze względu na publiczny charakter platformy, więc są z natury niezdolnymi do ustalenia, czy rozmowy prywatne wiadomości widzieli podobne zmiany.
Są tutaj wskazania, że ​​pozytywne stosowanie emoji pozostaje wysokie pomimo trudności w obliczu wielu. Niezależnie od tego, jak wyrażasz się online, uważaj tam 💕
📖 Dalsze czytanie

🆕 117 Nowe emojis na końcowej liście na 2020
🐢 Co oznacza opóźnienie Unicode 2021 dla aktualizacji Emoji
📙 Wyszukaj przez cały czas
🥺 Nowy król: błagająca twarz
😷 Rozłóż Emoji Coronavirus
🦠 Lista Emoji Coronavirus

Szukaj emotikonów: