8 sposobów na wykorzystanie Emoji Slang do 📣 Wzmocnij swoje posty w mediach społecznościowych
8 sposobów użycia Emoji Slang do 📣 zwiększa swoje posty mediów społecznościowych
Emoji ma długą drogę od pierwotnego użytku jako przypis do wiadomości tekstowych. Obecnie stało się dość wspólne, aby zobaczyć emoji lub dwie lub więcej na platformach mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, Snapchat i Instagram. Wiele osób korzysta z mediów społecznościowych emoji lub emojis, aby zwiększyć intymność z tymi, z którymi rozmawiają. Inni ludzie używają emojis, gdy nie znajdą właściwego słowa, aby trafnie wyrażać, co masz na myśli.
Niezależnie od tego, czy używasz Emojis, aby wyrazić swoje myśli, emocje lub frustracje, nie można go zaprzeczyć, że Emojis zrewolucjonizował sposób, w jaki się komunikujemy. Niezależnie od tego, czy rozpoczynasz swoją podróż jako marketer cyfrowy, lub budujesz biznes online od lat, opanowanie wykorzystania emojis jest ważne. Emojis to świetne narzędzie do zwiększenia stanowisk mediów społecznościowych. Media społecznościowe Emoji strategicznie umieszczone na statusie Tweet lub na Facebooku może znacznie zwiększyć zaangażowanie konta mediów społecznościowych. W tej notatce tutaj są nasze 10 wskazówek, jak korzystać z Emojis, aby poprawić swoje stanowiska mediów społecznościowych.
1. Poznaj swoje emojis
Media społecznościowe Emoji Lexicon stale się rozwija. Jeden Emoji może mieć jedno znaczenie jednego tygodnia, dwa lub trzy znaczenia następnego. Jakieś pozornie niewinne emojis może mieć podwójne znaczenie lub nieodpowiednie insytuendos, które mogłyby uszkodzić reputację swojej marki. Ważne jest, aby regularnie sprawdzić znaczenie każdego mediów społecznościowych Emoji używasz.
Emojis mogą być trudne, jeśli nie jesteś pewien, jakie jest ich znaczenie, w jakim kontekście powinny być używane. Jest to jeszcze ważniejsze dla użytkowników Twittera. Platforma Social Media Platform ma 140 limit znaków, pozostawiając niewiele do żadnego miejsca na długie wyjaśnienia na temat emojis, które mają wiele znaczeń. Z drugiej strony, ponieważ większość emojis ma wyraźny i zabawny ton, są idealnym dopasowaniem do uroczystego tweetu. Wakacje, ogłoszenia i kamienie milowe skorzystają z wizualnego podniecenia mediów społecznościowych emoji lub kilku mediów społecznościowych emojis.
2. Poznaj swoją publiczność
Marki są czymś więcej niż tylko produktami i logo. Marki są jak ludzie, z różnymi osobistościami i wyjątkowymi cechami, które pomagają konsumentom łączyć się z nimi i być lojalnymi. Kiedy używasz Emojis w swoich postach mediów społecznościowych, dodasz warstwę do swojej marki. Dlatego ważne jest podłączenie Emoji do swojej marki.
Jeśli zarządzanie marką opieki zdrowotnej skierowanej do seniorów, Sassy Emojis może nie być właściwy do umieszczenia na swoich postach. Przykładem tego byłoby emoji ze swoim językiem wystającym. Kolejnym nieodpowiednim Emoji byłby diabłem emoji. Jeśli promujesz markę kosmetyczną, możesz użyć twarzy dmuchając pocałunek emoji. Emoji może wydawać się nieco niewłaściwy w bardziej poważnych branżach, takich jak bankowość, wysyłka itp., Aby dodać do tego, powstrzymaj się od wykorzystania emojis w witrynach formalnych, takich jak LinkedIn lub Kalibrr. W przypadku, gdybyś mógł zostać pomylony o tej regule, pomyśl o tym, ten sposób – emojis zwiększają nasz język. Jeśli Emoji uzupełnia tekst, który go poprzedza, jesteś na właściwym miejscu.
3. Utwórz oryginalną zawartość
Tylko dlatego, że Emoji jest popularny, automatycznie nie oznacza, że stworzy dużo zaangażowania w social Media Post. Użyj czegoś bardziej kreatywnego niż zwykła smiley, aby przekazać wiadomość. Możesz użyć kombinacji różnych buźek lub dodać grafikę do istniejących emojis. Jeśli promujesz markę szminki, możesz stworzyć inaczej kolorowe tło, kilka dodatkowych grafik, z ustami Emoji w centrum, aby narysować nacisk na swoją markę. Wyróżnij się od zwykłych ludzi emojis, widzących na mediach społecznościowych, a na pewno będziesz nagrodzony.
4. bądź włącznie
Uważaj, aby nie zrazić swojego rynku. Jeśli używasz Emojis, który obejmuje ludzi lub części ciała, takie jak kciuk, ramiona itp., Byłoby mądre, aby uwzględnić emojis osób z różnymi odcieniami skóry. Emojiguide ma szeroką gamę skóry odcienia skóry, średniej ściany, średniej skóry, średniej skóry, średniej ciemnej skóry i ciemnych odcieni skóry, które można wykorzystać.
5. Bądź strategiczny
Uważaj, aby nie umieścić zbyt wielu emojis na słupku. Jedna lub dwie strategicznie umieszczone emojis dodają życie i osobowość do poświadczenia mediów społecznościowych. Trzy lub czterech kolejnych zbędnych emojis może dać wrażenie, że marka jest przesadzona lub zbyt nachalna. Ta sama zasada dotyczy używania słów we wszystkich wielkich literach, takich jak trzy buźki tego samego rodzaju.
6. Uruchom kampanie mediów społecznościowych
Fundusz WWF lub World Wildlife rozpoczął kampanię na Twitterze, aby edukować Millennials i podnieść świadomość na trudnej sytuacji zagrożonych przyrody. Aby wspierać tę przyczynę i pobierze ludzi do tweetowania, rozpoczęli kampanię #endangeredemoji Twitter. WWF wydał 17 nowych odmian zwierząt Emojis. Fani musieli przekazać 0,10 euro za każdym razem, gdy używali jednego z tych emojis. WWF otrzymał łącznie 59 000 rejestracji i 559 000 wspomina w pierwszym miesiącu jego uruchomienia.
Innym przykładem jest kampania mediów społecznościowych przez meble, homeware i domowa grupa akcesoriów IKEA. Grupa oparta na Szwecji wydała zestaw Emoji o tematyce IKEA zawierającej ponad 100 emotikonów do pobrania na urządzeniach z Androidem i iPhone’a. Emojis zostały stworzone, aby przypomnieć rodzinom, współlokatorom lub parom ich domowych obowiązków. Niektóre z Emojisów były dużego stosu prania, psa i deskę do prasowania. Według IKEA, ponieważ mężczyźni i kobiety zawsze znaleźli trudności w komunikacji, aw domu, większość nieporozumień i walk występują większość wokół bałaganu, IKEA myślał o globalnym języku Emoji, aby przynieść mężczyzn i kobiety bliżej.
7. Przygotuj swoją publiczność
Jeśli chodzi o media społecznościowe, czas jest tak ważny. Nie możesz po prostu umieścić emoji na socjalnym poście i oczekiwać fenomenalnego zaangażowania. Jako marketerzy cyfrowy i przedsiębiorcy online, powinieneś przygotować docelową publiczność. Zadaj sobie te trzy pytania przed rozpoczęciem – czy Twoja publiczność poczuje się z nimi? Czy dodanie kontekstu do twojego posta? Czy stworzenie włączenia włączenia z klientami? Po odebraniu wszystkich trzech, jesteś gotowy iść!
8. Poznaj odpowiedni czas, aby użyć Emoji
Ponieważ chcesz stworzyć dobre zaangażowanie się ze swoimi klientami, musisz znać odpowiedni czas, aby pokazać emoji na mediach społecznościowych. To różni się w zależności od platformy, ponieważ każda aplikacja społecznościowa jest inna, nie możesz porównać Instagram, Twittera lub Facebooka. Wszyscy mają swoje mocne i słabe strony. Mając to, że jest to kilka wytycznych na aplikację Social Media, aby pomóc Ci na drodze. Jeśli chcesz iść głębiej niż to, co powiedzieliśmy, istnieje wiele narzędzi zarządzania mediami społecznościowymi, aby zapewnić Ci potrzebne wskazówki. Przykłady są kiełkowane społeczne, hootsuite i crowdfire.
Kiedy publikować Emojis na Instagramie
Ponieważ Instagram jest wizualnie zorientowaną platformą dzielenia się, zapraszamy do umieszczenia emojis w twoich komentarzach, postach, bio, a nawet hashtagach. W badaniu wykonanym przez Grupę Media Social Media Analytics Quintly Emojis opublikowany na Instagramie otrzymuje 47% więcej średnich interakcji na stanowisko w jednym okresie segregowanym. Oznacza to, że Emojis są świetnym sposobem na angażowanie się z publicznością na Instagramie. Pod względem czasu, najlepszy czas na opublikowanie emojis na Instagramie wynosi od 11 rano lub po pracy od 19:00 do 22:00. Dzieje się tak, ponieważ większość użytkowników Instagram loguje się za pomocą telefonu komórkowego, więc mają tendencję do uniknięcia przeglądania podczas pracy lub godzin pracy. W każdej chwili będzie również za późno dla nich, ponieważ następnego dnia muszą być w pracy lub szkole.
Kiedy publikować emojis na Twitterze
W przeciwieństwie do Instagram, użytkownicy Twittera mają tendencję do wylogowania kilku godzin wcześniej w nocy. Złe czasy na publikowanie Emojis na Twitterze są wieczorami weekendowymi po godzinie 20:00 lub piątki po 15.00. Jest to prawdopodobnie dlatego, że większość pracowników już planuje swój weekend i nie masz dużo czasu na ten dzień, aby o tym opublikować.
Jeśli chcesz mieć swoje tweety, udostępnione, lubiane lub retweeted, opublikuj swoje emojis w dni powszednie od 12.00 do 15.00 lub w godzinach szczytu. Twitter wydaje się być preferowaną aplikacją mediów społecznościowych dla osób dojeżdżających do pracy, prawdopodobnie dlatego, że mają czas na zabicie przed rozpoczęciem pracy. Oto kilka interesujących faktów o publikowaniu na Twitterze, na podstawie różnych badań, Tweets z obrazami powodują 41% więcej retweetów. Wynika to również w 48% wzrostu ulubionych i 31% więcej kliknięcia. Jeśli więc zaangażowanie jest tym, czego szukasz, opublikuj te obrazy specyficzne dla specyficznych z odpowiednimi emoji dla maksymalnej skuteczności.
Kiedy publikować Emojis na Facebooku
W dziedzinie mediów społecznościowych Facebook jest niekwestionowanym liderem na rynku o oszałamiającym 2,41 mld aktywnych użytkowników miesięcznie. Na podstawie badania przez Grupę Media Buddy, słupki z emotikami i emotikonami mają 57% wyższe niż wskaźnik. Posty z Emojis mają również 33% wyższy stawek akcji i 33% wyższych stawek komentarzy niż posty bez emojis. Po obejrzeniu tych numerów decyzja o postieniu Emojis na Facebooku jest bezmyślna.
Podczas opublikowania Emojis na Facebooku, dane te zależą od strony na Facebooku. Nie ma dla niego standardowego czasu. Średnio 500 pięter może pojawić się na karmie na Facebooku na Facebooku. Jeśli osoba ma wielu przyjaciół i stron lubi, aż 15 000 historii może pojawić się w dowolnym momencie, otwierają swoje konto.
Więc jak będziesz wiedzieć, kiedy jest najlepszy czas na wysłanie emoji lub emojis na Facebooku? Sprawdzając deskę nawigacyjną na swojej stronie na Facebooku. Tutaj zobaczysz szczegółowy podział czasów i czasów, które twoi fani są najbardziej aktywne na twojej stronie. Insights Facebook pokazują również zasięg i zaangażowanie dla każdego pośrednika, który udostępniasz na stronie Facebook.
Teraz, gdy dostępna jest taka bogactwo danych, możesz zaplanować najlepszy czas i dzień dostępny do publikowania emoji lub emojis. Spośród wszystkich platform mediów społecznościowych na zewnątrz Facebook nie jest tylko największym, ale ma również największe funkcje. Możesz udostępnić, komentarz, utwórz aktualizacje statusu, tag ludzi, tworzyć powiadomienia o zdarzeniu itp. Ponieważ ma największe funkcje i największy zasięg, upewnij się, że masz tam emojis na maksymalne zaangażowanie!
Emojis jako język globalny
Emojis szybko stają się pierwszym językiem globalnym i łatwo jest zobaczyć dlaczego. Jego uniwersalne odwołanie nie można odrzucić – buźkę w Japonii jest taka sama w Australii, Meksyku i Brazylii. Ponieważ nadal rośnie w szybkim tempie, który wie, co będzie przyszłość dla Emoji? Czy będą opcje Emoji na kontuacie spożywczym lub ATM? Może brzmić daleko, ale we współczesnym społeczeństwie żyjemy, jest całkiem możliwe.
Szukaj emotikonów: