💙 Reakcje na Facebooku: jak działają, czym są i jak 🤗 przycisk reakcji na opiekę zmienia zasady gry 💜

💙 Reakcje na Facebooku: Jak działają, to, co są, i jak przycisku reakcji 🤗 pielęgnacji zmienia grę 💜

Facebook wywodzi swoją rolę jako złącze globalne, wśród światowej pandemii. Z ponad jedną trzecią ludności świata na blokadę Coronavirus, wielu ludzi polega na aplikacjach mediów społecznościowych, aby komunikować się z przyjaciółmi i rodziną, która żyją daleko. Jako największa na świecie platforma mediów społecznościowych, Facebook ma najlepiej przynieść ludzi razem, wyrzucając funkcje, które mogą używać, aby pokazać miłość i wsparcie. W rzeczywistości jednym z jego najnowszych przedsięwzięć jest przycisk reakcji opieki, najnowszy dodatek do uprawy społecznościowej do rosnącej listy reakcji na Facebooku.

Reakcje opieki na Facebooku

Niezależnie od tego, czy wolisz rozmawiać ze znajomymi na Facebooku Messenger, lub jesteś bardziej do wysyłania codziennych aktualizacji i reakcji na Facebooku na ścianie, reakcja pielęgnacji Facebooka będzie tam, aby powiedzieć ludziom twoi bliscy. W przypadku zastanawiania się, dlaczego, że Facebook zwalnia dwie wersje! Jest żółta twarz przytulanie różowego serca dla rdzenia serwisu Facebook, podczas gdy w aplikacji Messenger reakcja pielęgnacyjna pojawia się jako pulsujące, fioletowe serce.

W przypadku służby podstawowej reakcja opieki siedzi obok innych reakcji na Facebooku. Pozostałe reakcje pokazują miłość, smutek, gniew i inne emocje w odpowiedzi na filmy, obrazy, posty, komentarze lub inne treści. Aby korzystać z reakcji opieki na Facebooku, przytrzymaj przycisk LUBI, aby zobaczyć inne reakcje na Facebooku. Stamtąd stuknij reakcję, którą chcesz wybrać.

Reakcje opieki na programie Facebook Messenger

Reakcja opieki na Facebooku Messenger działa jako aktualizacja do wcześniejszego serca Emoji. To jak alternatywna, „wyższa” wersja serca Emoji. Jeśli chcesz, aby reakcja opieki pojawiła się na Messenger Facebook, daj serce Emoji długa prasa. Aplikacja poprosi użytkownika, jeśli chcesz zastąpić istniejące serce z najnowszą reakcją opieki. Po powiedzeniu tak, animowany, pulsujący purpurowy serce pojawi się!

Cofnij Reakcje
Rozkonywanie reakcji opieki na Facebooku lub Facebooku Messenger podąża za tym samym procesem, co cofnięcie innych reakcji na Facebooku. Proces jest podobny do tego, jak w przeciwieństwie do zdjęcia lub poczta Facebook, po prostu wykonaj dwukrotnie mobilny lub pulpit w obszarze reakcyjnym, aby cofnąć.

Zobacz reakcję opieki
Chcesz zobaczyć, czy twoja reakcja opieki pojawiła się lub jeśli znajomy na Facebooku użył reakcji opieki? Zrób to samo, co robisz z innym przyciskiem Facebook. Pamiętaj, jak najechałbyś nad postem, aby sprawdzić, czy ktoś lubił twój status lub zdjęcie lub film, który niedawno opublikowałeś? Po prostu rób to samo z reakcjami opieki Emoji. Najedź nad obszarem reakcji, aby zobaczyć, które ludzie wykorzystali reakcje opieki Emoji, aby wyrazić siebie.

Ogłoszenie Facebooka o reakcji opieki

17 kwietnia 2020 r. Facebooka EME Communications Manager Alexandru Voica ogłosił wycofanie się z Pielęgnacji Emoji w serii Tweetów wydanych na swoim koncie na Twitterze. „Uruchamiamy reakcje nowych opieki na aplikacji Facebook i Messenger jako sposób, aby ludzie podzielić się swoimi wsparciem ze sobą podczas tego bezprecedensowego czasu”, napiszeczy. „Mamy nadzieję, że te reakcje dają ludziom dodatkowe sposoby pokazania wsparcia podczas kryzysu # Covid19” – powiedział Alexandru w tym samym tweecie
W powiązanych wiadomościach FIDJI SIMO, wiceprezesa produktu na Facebooku, wspierał oświadczenie Aleksandru. Powiedziała mediom, pomyśleli, że wydali nowe serce Emoji, aby pomóc swoim użytkownikom przejść przez chwile w swoim życiu, gdy użycie zwykłego symbolu serca Regularne serce nie wystarczy (nie będziemy kłamać, mamy trochę zadławiliśmy po wysłuchaniu że ).
„Ten obecny kryzys naprawdę pokazuje szereg ludzi zmagających się z bardzo różnymi rzeczami” Fideji dzielił się w wywiadzie dla mediów. „Ludzie, którzy są chorzy lub dbają o chore, ludzie, którzy tracą pracę. Ludzie, którzy są domowymi dziećmi dziećmi. Wszyscy mają teraz coś w życiu, które wymaga wsparcia. ”
Nie mogliśmy się zgodzić. Żyjemy w bezprecedensowych, niepewnych czasach. Coronavirus nadal ulepsza życie na całym świecie. 165 059 osób zmarło już z wirusa, podczas gdy wielu straciło pracę. Straszne czasy, ale nie możemy stracić nadziei. Nadszedł czas, aby wszyscy byli nas podnieść i robić to, co możemy zatrzymać wirusa, nawet z czymś tak prostym jak przy użyciu reakcji opieki Emoji.

Gdzie znaleźć reakcję opieki

Swędzenie, aby spróbować reakcji opieki na urządzeniu? Według Facebooka, Pielęgnacja Emoji będzie dostępna w tym tygodniu zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i mobilnych, a rollout odbędzie się na całym świecie. Nie poszedł jednak w specyfikę, czy po raz pierwszy pojawi się na smartfonach lub iphonetach itp. Musimy po prostu poczekać i zobaczyć, i sprawdzić nasze urządzenia od czasu do czasu.
Jeśli rzeczy trwają, po prostu bądźmy cierpliwym na tym, jesteśmy pewni, że będzie wart czekać! Jest to pierwsza ekspansja emocjonalno-reakcji Facebooka w ciągu ponad czterech lat. Tak, cztery lata! W 2015 r. Facebook rozszerzył przycisk oryginalnych kciuki „jak” i dodał pięć nowych reakcji na Facebooku, miłość, smutek, gniew, reakcję śmiejącą i „Wow” lub zaskoczona reakcja.
Oto mając nadzieję, że nie potrwa jeszcze pięciu lat, aby pojawić się nowa reakcja emocjonalna na Facebooku Emoji! Reakcje na Facebooku przynoszą emocje na posty i rozmowy na Facebooku, sprawiają, że nasze interakcje cyfrowe są tak zabawne i kolorowe! Czy możesz sobie wyobrazić, rozmawiając z kimś na Facebooku bez niego? Nie możemy! Jakie inne emocje chciałbyś zobaczyć jako emocjonalne reakcja Emoji na Facebooku?

Jak reakcje na Facebooku wpływają na kanał

W przypadku, gdy zapomniałeś, a może właśnie chwilowo zostałeś zmieciony ze wszystkim, co dzieje się na świecie, niezależnie od przypadku, w tej sprawie, przyjmujemy ten moment, aby przypomnieć o odpowiedzialny na Facebooku. Facebook monitoruje aktywność użytkownika – co poczujesz, podziel się, nawet co lubisz i reagujesz na.

Jak reakcje wpływają na algorytmy na Facebooku

W rzeczywistości, w 2016 r. Facebook potwierdził przyciski reakcji na Facebooku wpływają na sposób, w jaki pojawia się kanalizacja wiadomości. W rzeczywistości Facebook stawia większą wagę na reakcje emoji niż lubi określić, które treści powinny pojawić się na szczycie kanału wiadomości. Więc jeśli umieścisz serce lub wow smiley na stanowisku o nowym Single Taylor Swift, spodziewaj się zobaczyć więcej rzeczy o Taylor na karmieniu wiadomości.
Facebook pod warunkiem więcej szczegółów na temat objawienia poprzez oświadczenie wydane do mediów: „W ciągu ostatniego roku odkryliśmy, że jeśli ludzie zostawiamy reakcję na stanowisku, jest to jeszcze silniejszy sygnał, który chcieli zobaczyć ten post jeśli zostawili jak na stanowisku. Aktualizujemy więc kanał informacyjny, aby ważyć reakcje trochę więcej niż lubi, gdy biorąc pod uwagę, jak istotna jest historia dla każdej osoby. ”
To ma sens, kiedy o tym myślisz. Miłość, gniew, smutek i niespodzianka są silniejszymi emocjami niż zwykłe zainteresowanie. Plus, odpowiadając reakcją, wymaga więcej wysiłku niż tylko stukanie podobnego przycisku, prawda? Powiedział, czy to znaczy, jeśli umieścisz wściekłą reakcję na post o prostytucji, zobaczysz mniej tematu w innych słupkach? Nie dokładnie.
W tym samym oświadczeniu Facebook ujawnił, że wszystkie reakcje mają tę samą wagę, co oznacza, że ​​algorytmy kanału wiadomości nie są oparte na tym, czy reagujesz z „miłością” lub „smutną” lub „zły”. Jeśli więc Kardashians podrażniają cię bez końca, a nie chcesz o nich słyszeć na chwilę, być może najlepiej, aby po prostu ignorować wiadomości o nich na swojej stronie na Facebooku.

Czy marki i marketerzy zwracają uwagę na reakcje na Facebooku?

Odpowiedź na to jest jedna wielka tak. Jeśli jesteś reklamodawcą Facebooka, będziesz mógł zobaczyć podział reakcji na Facebooku na swoim menedżerze reklam na Facebooku lub na stronie internetowej Facebook. Zobaczysz w zakładce Powiadomienia tych narzędzi Reakcje ludzie mają do swoich postów, a także można uzyskać szybkie podsumowanie reakcji na górze swojej strony na Facebooku.
Musisz jednak pamiętać, ponieważ wszystkie posty strony na Facebooku są publiczne, reakcje na Facebooku Tally nie są prywatnymi informacjami. Każdy może zobaczyć podział reakcji na Facebooku na stronie fan Facebook, w tym konkurentów Twojej marki, ludzie, którzy nie są administratorami, a ludzie, którzy nie są fanami Twojej strony na Facebooku. I działa też w obie strony, możesz przejść do innych stron wentylatorów na Facebooku i zobaczyć również rozpad reakcji na swoich postach.

Reakcje na Facebooku na specjalne okazje
Nigdy nie rośnie stare … zabawy i ciepłe, rozmyte uczucie, które dostajesz, gdy Facebook świętuje specjalne okazje, takie jak Halloween, lub Dzień Matki z tobą. W 2016 r. Platforma społecznościowa wzrosła do gry reakcji na Facebooku, zwalniając reakcje na Facebooku na specjalne okazje, jak fioletowa reakcja kwiatowa, aby świętować dzień matki. Fioletowy kwiat stał słowo „wdzięczny”. Gdy użytkownicy Facebook wykorzystali fioletową reakcję kwiatową, symbol pracował jako gest wdzięczności wszystkim mamom.
Reakcje na Facebooku na Dzień Matki

Rok później Facebook dodał kilka innych sposobów, aby powiedzieć, dziękuję Moms w Dzień Matki. Użytkownicy mogą wysłać spersonalizowaną kartę, podziel się kartą na ich kanał informacyjny, dodaj ramki o tematyce matki lub maski do ich zdjęć. Ponadto użytkownicy wersji mobilnej Facebooka muszą dodać różnorodne maski o tematyce matki i ramki do swoich zdjęć.

Reakcje na Facebooku na Halloween

Kolejnym przykładem reakcji na Facebooku wyrzuconych przez Facebooka na specjalne okazje, wtedy, gdy platforma mediów społecznościowych wydała Emojis o tematyce Halloween w październiku 2016 r. Użytkownicy Facebook naprawdę dotarli do Ducha Halloween, gdy zobaczyli ilustrację dyni Wymień reakcję na Facebook na „Gniewny : „Obraz Frankenstein zastąpił reakcję na Facebooku na” Smutny „, obraz czarownicy zastąpi Facebook Laughing Reacting Emoji, a duch zastąpił” Wow „Emoji.
Zabawne i straszne reakcje na Facebooku pojawiły się na wszystkich postach, zarówno publicznych, jak i osobistych. Byli też wstecz, jeśli użyłeś Wow Emoji tygodniowo, aby zareagować na seksowny strój swojego przyjaciela, zamienił się w duch emoji! Facebook wprowadził również filtry o tematyce Halloween dla swoich filmów na żywo.
Reakcje na Facebooku na Trekkies

We wrześniu 2016 r. Facebook udzielił fanów Star Trek Trochę uczta, uwalniając przyciski o tematyce gwiazd i reakcji gwiazd, aby świętować 40-lecia franczyzowy. Przycisk reakcji Love Facebook zmienił się w salut Vulcan, przycisk reakcji Facebooka Laughing został Kapitan Kirk, „Wow”, reakcja zmieniła się na niewielkie zdjęcie pana Spock, podczas gdy wściekła reakcja na Facebooku zmutowała w zatrzaskowanej czole rozwścieczony Klingon wojownik.
Reakcje na Facebooku Star Wars

W grudniu, siła odwiedziła Facebooka, aby promować film Star Wars: wzrost Skywalker. Na krótki czas tylko Facebook wydał reakcje na Facebooku Star Wars-tematyczne, naklejki i inne efekty. Ale były dostępne tylko w aplikacji Facebooka Messenger. Naklejki i reakcje na Facebooku zmieniły użytkowników na popularne postacie Gwiezdne Wojny, fani Star Wars otrzymali szansę na płakanie jak C-3po, śmiej się jak Finn, wściekają się jak Kylo lub działanie zaskoczony jak Rey.
Disney wyszedł również z limitowaną edycją Gwiezdne Wars-tematyczne AR, które pojawiają się, gdy użytkownicy Facebook robienie zdjęć, selfies lub są na połączeniach wideo.

Wniosek

Kiedy Facebook uruchomił opcje reakcji w 2015 roku, okazało się niesamowite narzędzie dla marketerów. Biznesmeni, przedsiębiorcy, gwiazdy, wpływowcy, a nawet politycy nauczyli się innego sposobu, aby uzyskać wgląd na użytkowników Facebooka. Poprzez reakcje na Facebooku, gwiazdy i przedsiębiorcy otrzymywali informacje o treści ich publiczność jest przyciągana, w jaki sposób ich publiczność uważa, a jaki rodzaj treści ich publiczność odpowiada najwyżej.
Facebook daje wstecz

To niesamowita wiadomość i wygląda na to, że zobaczymy więcej kampanii reakcji związanych z markami w nadchodzących latach. Jednak z wszystkimi, co dzieje się na świecie, mamy nadzieję, że Facebook zwolni funkcje podobne do przycisku Reakcji Pielęgnacji, aby pomóc w zwiększeniu świadomości na temat zagadnień globalnych, takich jak naklejki związane z koronavirusami, wzywając ludzi do mycia rąk lub symboli reakcji na Facebooku o oszczędzaniu środowiska lub zmniejszenia ubóstwa!
Zaproponuj funkcje Facebook.

Jeśli czujesz to samo, pozwól, aby twoje głosy były usłyszeni! Możesz podać opinię Facebook na temat sugerowanej funkcji, przechodząc do centrum pomocy Facebooka. Aby się tam dostać, przejdź do konta i kliknij przycisk w kształcie znaku zapytania na górze swojej strony na Facebooku. Następnie zobaczysz menu rozwijane, aw górnej części menu zobaczysz słowa „Centrum pomocy”. Kliknij to.
Na stronie Centrum pomocy, przewiń w dół. Po lewej stronie, w pobliżu dołu, kliknij Odwiedź społeczność pomocy. Kiedy tam jesteś, wpisz „Podaj opinię” na pasku wyszukiwania na górze strony. Następnie przejdziesz do strony Facebooka Daj opinię. Kliknij link, aby podać opinię dla centrum pomocy, a następnie wpisz swoją sugestię!
Kto wie? Facebook może wykorzystywać swój pomysł, a nawet za to zabrać! Z niemal wszystkim na Facebooku w dzisiejszych czasach akt podobny do tego pójdzie długą drogę do uzdrawiania i uratowania naszego świata.

Szukaj emotikonów: